Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 21 december 2008 16:02

...önskar jag er alla som kikar in här. Hoppas ni har varit snälla så tomten kommer med några julklappar och att ni får äta god julmat.


Varje år brukar jag och mina systrar dela upp de olika rätterna, så att vi gör och köper lite var. I år har jag dock inte gjort min gravade lax som jag brukar.


Jag ska fira jul hos R och hans familj för första gången. Det ska bli jätteroligt, men samtidigt är jag lite nervös. Jag vet inte varför, men jag känner allt ett gäng fjärilar i magen. Jag är lite sur för att jag inte får ta med någon julklapp till hans familj, men men...

Just nu är jag i färd med att julstäda lägenheten innan det blir middag, packning och sedan juldusch för lill-tjejen. Jag jobbar fram till lunch imorgon och sedan ska jag hem och sätta mig i bilen, åka till något lunchställe, äta och dra vidare mot Sigtuna för att hämta hundfoder och säga God Jul till goa uppfödaren S. Bilen går vidare mot Uppsala för att provköra en bil (Passat) samt för att hälsa på en go tjej som vi just fått veta är gravid. Grattis M och L!!!


Nej, här kan jag inte sitta. Nu är det dags att sanera sovrummet. Ha en bra söndageftermiddag och kväll!


Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards