Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 december 2008 21:48

Nu var det ett tag sedan R var iväg på något en helg utan mig. Han hade en period tidigare i höst då det var Stockholm hit och Stockholm dit ungefär. Den här gången har han åkt iväg med jobbet för lite team-building. De är i Bro på en sådan där teatermiddag med ett utspelat mord. Jag tycker det låter fantastiskt roligt och skulle gärna åka dit med någon/några. Men det blir väl någon gång framöver.

   

Denna helg är jag i alla fall gräsänka, vilket är både skönt och tråkigt. Skönt för att jag får en egen Annika-helg, men samtidigt tråkigt för vännen min är borta och jag har ingen att krama på.

=(

Tanken var att miljöträna med Missy denna helg genom att åka lite buss och promenera henne nere i centrum. Jag skulle även träffa en vän och kollega imorgon för lunch (pannkaka) och lussebullsbak, men om huvudvärken inte släpper vet jag inte om jag kan kliva upp. I så fall kanske även middagen på söndag, hos en annan vän och kollega, är i farozonen. ÄSCH säger jag bara!


Men nu får ni ha en trevlig fredagkväll med vad ni tar er för. Jag ska nog sova...

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 december 2008 21:39

Jag har varit effektiv på jobbet idag. Jag har fått iväg en massa brev och sammanfattningar på bedömningar  och hunnit träffa patienter. Jag har varit trevlig mot mina kollegor och fixat material åt patienter. Jag vet inte om effektivitet har en baksida eftersom jag återfått den nedrans huvudvärken. Den kom från ingenstans kring 16-tiden i eftermiddags och har eskalerat under kvällen. Jag har tagit värktabletter i två omgångar och kanske har de hjälpt lite, men bara kanske.


Hemma har jag också jobbat och fixat med tvätt och fixerier kring lite pyssel som ska iväg inom kort. Först ska det komma till mig och därefter vidare ut i stora världen.

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards