Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 20 december 2008 14:40

Nej, tyvärr såg inte formen ut såhär idag heller, men kanske någongång framöver...eller aldrig. Det är nog troligast med aldrig, precis som det här med en liten knodda, inte för att vara pessimist.

Av Herr och Fru Mysbralla - 20 december 2008 08:06

Godmorgon alla julglada!

Nu är det klart vad jag ska gå in för vad gäller träning nästa år. Min kollega och vän K och jag har bestämt att vi ska genomföra TJEJKLASSIKERN! Det handlar om simning, cykling, löpning och längdskidor. Vi kommer troligtvis att börja med första utmaningen i juni månad för att avsluta med fjärde och sista utmaningen, 3 mil längdskidor i februari 2010. Man får börja när som helst under ett år så länge man avslutar klassikern innan det gått ett år. Vi känner att längdskidorna kommer att kräva mest av oss, så vi tar det som den sista utmaningen för att känna att det bara är den kvar, sedan har vi klarat av allt!

=)

Här är loppen:

Tjejvättern - 90 km cykel
Vansbro Tjejsim

Lidingöloppet

Kristinaloppet - 30 km skidor eller TjejVasan - 30 km skidor, KortVasan


Förutom denna utmaning kommer jag att ställa upp i Lidingöloppet 1,5 mil i september månad. En förutsättning för det är att jag rehabiliterar min höft under vintern och kommer igång med löpningen under våren.


Here I come!



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards