Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 9 december 2008 21:54

 

Var på mitt andra afro dance-pass här i Västerås denna kväll. Platsen var n´Joy och jag har alltså provat en gång tidigare. Det var riktigt riktigt roligt denna gång. Instruktören hade ändrat i programmet lite så det passade åtminstone mig bättre. Passet är väldigt likt det som kallas för Afro power dance, men det får väl inte kallas det när man inte gått licensutbildningen och betalar för sig. Jag tycker att passen är snarlika och skulle jättegärna vilja bli instruktör i detta samt hålla spinning-pass.


Här kommer en länk till Holistic training och Cecilia samt en bild på henne.

http://web.me.com/ceciliagustafsson1/holistictraining/V%C3%A4lkommen.html


När jag var i Portugal i våras med Springtimetravel var hon en av instruktörerna där och ledde bland annat Afro power dance. Hon var helt suverän och det är egentligen hennes utbildning jag vill gå. Hon kommer faktiskt att hålla en av sina utbildningar i Portugal till våren 2009. Jag kommer troligtvis att åka dit igen och jag planerar att åka den veckan som hennes utbildning är...vi får se hur jag gör och om jag kan knyta kontakter med någon träningsanläggning innan som antingen redan har licens eller vill börja med Afro och därmed stå för licensen.




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards