Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 6 december 2008 12:34

Det enda jag egentligen gillar med vintern är att de sänder längdskidåkning och skidskytte på tv. Finns det något roligare att se? -Nej, det gör det inte, sååå spännande och en del av männen är rätt heta i sina tighta skiddräkter (ler). Jag har just sett Anders Södergrens första lopp efter sjukdomen. att komma 6:a tycker jag är skitbra när man gör en comeback efter sjukdom. Tur det inte var så allvarligt med honom som man först trodde. Bild på honom här nere:


Just nu sänds herrarnas skidskyttesprint. Det är tyvärr inte lika roligt att titta på som jag tyckt tidigare år när min käre fransman Poiree deltog. Han åkte ju sin sista säsong ifjol (visst var det ifjol lillasyster?) Nu finns väl inte så mycket motstånd för herr Björndalen!?!? Bild på honom här nere:

Ole Einar Björndalen


Denna vinter ska jag faktiskt ställa mig på ett par skidor. Vi åker ju till Åre en vecka över nyår och då blir det i alla fall någon tur på längdskidor. Jag misstänker att jag håller mig ifrån utförsåkningen eftersom jag är både höjd- och farträdd. Vilken krake jag är!!!


Avslutar med en bild på Poiree och en på Zidane så ni vet hur männen ser ut och kan svara på omröstningen. =)


Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards