Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Herr och Fru Mysbralla - 15 februari 2011 08:48




När jag och Lillskruttan kom hem från stan igår låg det ett paket från posten på hallmattan.


-HURRA! tänkte jag. Nu har någon skickat mig en lite present så här på Alla hjärtans dag. Men när jag tog upp paketet och läste på det så stod det inte mitt namn, utan Liv´s namn. Mamma som jag är nu för tiden (helt crazy) blev jag ännu gladare att någon tänkt på min ögonsten. Vi öppnade paketet tillsammans, lager för lager. Innanför det bruna paketet fanns ett hjärtmönstrat paket och innanför det fanns tunt blått prassel-papper. Nu slet vi nästan upp det sista av nyfikenhet.


Inuti låg en superfin klänning till Lillskruttan. Den passar henne ganska bra, men om ett tag kommer den att sitta som en smäck.


        

        

  



Tack Maria med personal på Smått & Gott i Örnsköldsvik.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards