Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Kvällens shopping

Av Herr och Fru Mysbralla - 28 mars 2011 21:51



Storhandling på Maxi som vanligt i början av en ny vecka. Det blev allt från lax, mjölk och bröd till oregano och majskrokar. Jag råkade också se rea-skyltar vid barnböckerna så jag sprang dit och började rota bland de böcker med lappar som sa halva reapriset. Det blev fyra fina böcker till vår Livan.

      



När vi åkte hem från affären hade vi en trött tjej. hon hann precis somna i bilen innan det var dags att bära upp henne till lägenheten. Hon somnade om i min famn på väg upp och fortsatte sedan sova ett tag på dubbelsängen.

 


Hon vaknade sedan pigg och glad så mamarazzin passade på att ta lite bilder. Det blev kvällsgröt och sedan sängen för natten. Hon somnade inte förrän strax före 21:00. Ska hon sova en hel natt för första gången?

    

        



GODNATT!



 
 
Ingen bild

stora

29 mars 2011 21:44

Böcker kan man aldrig få för många av, shoppa på Liv.

Herr och Fru Mysbralla

29 mars 2011 22:40

Böcker gillas. Ska försöka överföra det på Livan också.

 
Ingen bild

mamma

30 mars 2011 20:09

Alltid kul med böcker,kan användas till mycket,bita på,läsa,pannunderlägg osv,hur gick det sov Liv hela natten?

Herr och Fru Mysbralla

31 mars 2011 19:44

Böcker är bra grejer. De som inte förstått det rekommenderar jag att besöka ett bibliotek i närheten. Vilken lyx att få låna hem och läsa böcker helt gratis, och vilket utbud dessutom!
Inte sov hon hela natten heller...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards