Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Herr och Fru Mysbralla - 21 mars 2011 09:59



Allt för din träning


Något jag saknar här i Västerås är denna butik. Vadå, tänker ni säkert. Finns inte Budo Fitness i en så pass stor stad som Västerås?! Jodå, men det är inte samma sak att gå in den butiken här som att besöka den på Haga i Umeå där Jocke & Jossan jobbar.


De har ett brett utbud av träningskläder, tränings-tillbehör, kosttillskott och mycket mer. Men det jag tycker allra bäst om är deras servicekänsla, glädje och värme. Man är alltid välkommen och får bästa tänkbara hjälp.


Trots att jag på ett enkelt och snabbt sätt kan ta mig till butiken här i stan, så beställer jag mina inköp från Umeå. Ni som har möjlighet och är intresserad av träning/motion i någon form bör göra ett besök hos dem snarast möjligt. Har ni inte varit där har ni missat något.


Detta blir mitt nästa inköp!


Jag undrar om det finns något snyggt plagg till den här coola lilla bruden?

   



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards