Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 oktober 2010 17:40





Denna vecka har verkligen gått i tjejernas tecken. På måndagen var det promenad med fina grannen K och hunden Tasse. Halva tisdagen umgicks jag med både K, S och hunden Loka. På onsdagen kom båda tjejerna hit igen.


Torsdagen var verkligen en heldag med de två brudarna. Jag läste S:s personliga brev och CV. Hon hjälpte K med kemi och K. Vi tränade på högskoleprovets svenska ord och gosade med Liv. Lunch fixade vi tillsammans, eller rättare sagt så fixade K det mesta. På sen eftermiddag och kväll kom våra män hit plus att båda hundarna var här, så vi var som värsta kollektivet i vår lägenhet. Det blev hämtpizza från Pizza Hut till middag och därefter en sen promenad för mig, K och Tasse.


      


      


Fredagkväll var det tjejmiddag med C, K, K, J och Liv. Det var första gången jag besökte C. Hon och J har en fin och mysig lägenhet på Haga/Freja. Där bakade vi den godaste pizza jag ätit på länge. Vi åt allihopa så mycket att vi blev mätta och skippade efterrätten. Hur vanligt är det?


Har ni förresten sett någon klippa itu pizza förut?


    




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards