Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 8 oktober 2010 21:56



 

ADIDAS STORE

  

 

 

 

  

Adidas Performance Store

 

 

Här finns allt man kan önska sig vad gäller kläder för motion och träning, alltså ett himmelrike för mig. Jag har sedan tidigare en hel del plagg från Adidas och är supernöjd med passform och kvalitet.

 

Det är dock tur att jag inte har några pengar nu för då hade det blivit åtminstone en shoppingkasse från butiken. Jag kanske ska leta fram ett plagg imorgon när jag är där och önska mig det i julklapp....

 

 

Av Herr och Fru Mysbralla - 8 oktober 2010 20:46



      


     



Blir ni less på alla foton?

 

-Inte jag!




Av Herr och Fru Mysbralla - 8 oktober 2010 09:44







Ojojoj så skamligt längesedan jag skrev ordentligt i bloggen. Jag är fortfarande inte i sovfas, men det börjar bli bättre. Jag sover lite mer på nätterna nu sedan vi fått råd från barnsköterskan att ge bröstmjölks-ersättning vid det sista målet inför natten. Det gör vi för att mjölken troligtvis är för blaskig på kvällen och inte räcker för lillan att stå sig på 3-4 timmar.


Som rubriken säger vet jag inte riktigt var jag ska börja. Trots dålig sömn har ju dagarna och kvällarna innehållit en massa saker. Vi har varit med om både trevligt, roligt, jobbigt och oväntat under denna tid och jag undrar om jag ska skriva om det eller börja på nytt från och med idag, hmmm.


Lillan utvecklas för varje dag som går och hon "pratar på" och berättar saker hela tiden. Hon börjar alltid dagen med att le stort åt mamma eller pappa. Vem som får äran beror helt på vem som råkar vara i närheten just då.



Jag har fortfarande diffusa besvär med kisseriet och har lämnat urinprov igen (inte urinrör mamma/mormor). Vissa besvär med torra och röda ögon har jag också fått, vilket jag tror beror på sömnbristen, eller kan det ha att göra med hormoner? I alla fall är det riktigt jobbigt att ha linser på så några vänner har fått se mig i glasögon för första gången på drygt 2 år.


Vi har kommit igång så smått med att träna igen och vi är taggade som få både jag och Älskade R. Vi turas om att träna, antingen under samma dag/kväll eller på olika dagar och träningen ger sådan glädje för oss båda. Vi blir bättre föräldrar och sambos när vi får vara oss själva också.



Imorgon lördag kommer vi att åka till Stockholm och hälsa på farmor och de andra två "tanterna". De har tagit långweekend mellan torsdag och söndag i storstan, så då passar vi på när hon bara är dryga timmen bort. Kanske finns det tid att träffa någon/några vänner också. Vi får se.


Nu knorrar lillan i den stora sängen så jag ger mig för den här gången. Ha en riktigt bra start på helgen!




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards