Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 12 oktober 2010 20:55





Enligt barnmorskan på Amningshjälpen har jag nog en inflammation i någon körtel eller gång.

Jag är svullen röd och har skitont i vänster bröst.

Nu gäller vila, mycket vätska, Ipren var åttonde timme samt mat för mig.

Förhoppningsvis håller sig febern undan och jag kan bota detta själv med hjälp av Livs aptit, annars blir det färd till sjukhuset.


Jag har lite svårt att hålla humöret uppe nu när ork och hälsa fortsätter att tryta. Jag vill ju få njuta av att vara nybliven mamma och inte bara ha kontakt med sjukvården hela tiden.

Det har varit något hela tiden sedan 3 augusti ungefär och jag är rent ut sagt LESS!


Det som glädjer i tillvaron är såklart min lilla familj och framför allt Liv som är den gladaste lilla bebis jag träffat.



Av Herr och Fru Mysbralla - 12 oktober 2010 19:17






Efter en skön sovmorgon klädde vi på oss rejält för att gå ut i höst-skogen. Trots en ganska grå dag var det härligt att vara ute. Lövens blandade färger var vackra och jag var på vippen att plocka in några för att torka dem, men visste inte vad jag sedan skulle göra med dem, så jag lät bli.


Denna gång åkte vi till Hässlö där 18 orienteringskontroller väntade på att plockas in. Årets sista orienteringslektion med "examination" gjordes på fredagen, så nu får Liv och jag vänta till nästa höst innan vi får följa med pappan på jobb.




        


        


Senare på dagen myste vi inomhus och en glad tjej var stark i baby-gymmet.  


       



Av Herr och Fru Mysbralla - 12 oktober 2010 08:54



 

 

FINA BRUDPAR

 

      

 

 

 Lyckönskningar till båda mina kusiners bröllop!

 

 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards