Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 14 oktober 2010 21:37



Kantarellsoppa och varma mackor

 

        


Tack för kantarellerna farmor!




Av Herr och Fru Mysbralla - 14 oktober 2010 11:13





I lördags begav vi oss till Stockholm för att träffa farmor en snabbis. Hon var nämligen nere på lång tjejhelg från torsdag till söndag. Hon och väninnorna skulle bland annat se Jerry Williams och ta en rundtur i stadshuset (tror jag det var).

Vi träffades på den vanliga mötesplatsen utanför Åhléns och innan vi gick vidare kramades vi en hel del. Vi mötte upp de andra två damerna på restaurangen de alltid äter på när de är i storstan. Stället heter Gaudí om någon är nyfiken.

Efter maten lämnade vi Liv i händerna på glada damer och traskade iväg mot Adidas store. Som vanligt såg jag massor jag ville ha. Eftersom vi inte har det största pengaöverflödet just nu blev det bara ett handlat plagg. Jag köpte en aprikos hood som passade perfekt och var ett typiskt Annika-plagg.

På kvällen åkte vi till herr D  för ett kortare besök. Därefter tog vi oss till den lägenhet vi så snällt fått låna av herr S. Det blev en natt med sisådär sömn. Jag tror vi båda sover som bäst i vår egen säng.

             


Söndagen kom och vi hälsade på en kompis till Roger som fått sitt andra barn. Pojken föddes 5 dagar efter Liv så det var roligt att träffa en jämngammal bebis. Storebror M hann vi också träffa som tur var. Senare än tänkt rullade vi tillbaka mot Västerås, alla tre trötta och hungriga.

          


Av Herr och Fru Mysbralla - 14 oktober 2010 11:09



        


    



När mamma (jag) tittar på

 

 dessa mår hon mycket

 

 bättre!

 

 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards