Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 18 januari 2009 21:22

1)  Sömntuta. Natten till lördag trodde vi var den sista med Missy hos oss, så då fick hon sova i sängen med oss, eller rättare sagt så sov hon och jag i dubbelsängen. När älskade R skulle lägga sig fick han inte plats och intog därför sängen i gästrummet. När jag vaknade mitt i natten för att gå på toa saknades ju något väsentligt i sängen, så jag gick och sov hos R i gästrummet. Missy fick hela vår dubbelsäng för egen del. På morgonkvisten tassade jag tillbaka till lill-tjejen.


2)  Jag och mamma Martha. Som alltid när jag och Martha ses måste vi kramas lite.


3)  Liebe Doggen-hundar på Djurgården. Härligt med alla dessa hundar i farten .De kom väldigt bra överens all sex tikar. Här ser man även "big mama" S, Taala och Lyssnas mamma E, Missys nya ägare H och K.


4)  Hälsningsdags! Vem är du, undrar Martha och Missy när de snusar på Missys syster Taala.


5)  Fina Femma! en härlig "gammal tant!


6)  Mysiga Martha, som står uppställd jättesnyggt.


7)  Jag å en massa härliga Liebe Doggen! Sex hundar, tre i varje hand. Det gick alldeles utmärkt. De var så lugna och fina en stund när de hade "big mama" att titta på framför sig. Fotot där jag dras framåt och nästan omkull lägger jag inte in här...


8)  Mäktiga Missy! Så stor och snygg hon har blivit. Det måste bero på fosterhusse och fostermattes omhändertagande. Det kan ju inte ligga i generna...eller?!?!    Hahaha! 

=)

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards