Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 januari 2009 09:18

Det verkar som att min nya bloggtitel passar det nya året bättre. Den står för att jag blivit en "när" istället för "om". Vad menar jag med det?


-Jo, jag är ofta väldigt bestämd i mina åsikter, vad jag vill och inte vill göra och ändrar mig sällan. De gånger jag ändrar mig är naturligtvis när jag blir överbevisad att jag har fel och då kan jag också erkänna det (händer dock väääldigt sällan).


Precis vid årsskiftet 08/09 gjorde jag lite vändningar i mitt beteende tankesätt. Jag började prova lite saker som alltid varit NEJ ALDRIG, JAG VILL INTE eller JAG KAN INTE. Det resulterade i roliga och givande upplevelser, glädje både hos mig och de i min omgivning.


Jag kommer därför hädanefter att tänka när om saker, att när blir det av istället för om det blir av överhuvudtaget. Jag vill ju inte gå miste om:

Delad glädje är dubbel glädje!

=)



Idag tror jag att det kommer bli en Annika-dag! Älskade R funderar på att jobba med båten och då tänker jag bara vara. Kanske tar jag lill-tjejen och miljötränar henne lite nere i centrum eller så går jag och tränar ett litet konditionspass på jobbgymmet HL. Jag kanske ringer en god vän för att ta en latte på stan.

JOSSAN!!!! Hinner du hit till 12-tiden tror du?

=)

Kanske börjar jag läsa en av alla böcker jag har stående i hyllan eller så hämtar jag ut våra biljetter till Bounce, som har föreställning i Stockholm under våren.



Bounce är en superbra dansgrupp och det här blir den tredje föreställningen jag ska gå på. De jag sett är The Score och Gökboet. Denna gång blir det deras Caution. Bilden här nedanför är från Gökboet.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards