Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 januari 2009 14:12

Jag gillar slalom!!!!

=)

Har nu åkt tre dagar av de sex vi varit uppe i Åre. Det kunde man inte tro innan vi reste. Men jag kan med ganska stor säkerhet säga att det blir några dagsutflykter till Romme eller dylikt när vi kommer tillbaka hem till Västerås.


Lunchen har just åkt ner och den intogs på detta ställe:

Jag har lämnat av R hemma i lägenheten för att sussa lunch. Jag däremot måste ju kolla mail och annat skoj när tillfälle ges, så nu sitter jag på bibblan nere på station. Jag ska strax bege mig hemåt och samtidigt kika förbi Holiday Club och se om de har någon massage att boka. Rygg, nacke och axlar är ömma och tyvärr har mina besvär med höft, rumpa och ljumske gjort sig tillkänna efter slalomåkandet....det blir att ta upp övningarna som mr. P gett mig tillsammans med X antal besök hos honom och hans kollegor för rehabilitering.


Tjing pling på er, som min gamla kursare E skulle ha sagt.

=)

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards