Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 11 januari 2009 10:20


...frisk och stark i många år lalalalalalalalalalalala!!!

=)

Dagens lunch blir smörgåstårta från Brynolf Bagare.


Länk kommer här     http://www.brynolf-bagare.se/


Tack hela familjen för fina presenter:


* Familjen Näsström för biobiljetterna. De kommer att utnyttjas inom  kort tillsammans med min älskade R. Eventuellt ser vi filmen Australia. Länk kommer här     http://www.imdb.com/title/tt0455824/


* Lillasyster K för den otroligt fina fotoboken med minnen från vårt år när jag bodde i farmors hus och vi tillbringade i stort sett all fritid tillsammans med kamera, försäljning, pizzaätning etc. Trots sjukdom är det ett år som jag minns med glädje och värme.


* Pappa för välbehövda pengar. De användes upp redan innan Åre-resan till varma kläder och skor.


* Farbror Hans för välbehövda pengar som även de användes upp för viktig och nödvändig shopping till Åre-resan.


* Mamma och O för presentkortet på Intersport. Det är redan använt precis som pengarna jag skrev om här ovanför.


* Älskade R för den kommande middagen på restaurang Frank. Länk kommer här    http://www.frankbistro.com/


Det finns faktiskt saker/händelser som jag önskar mig fastän jag fått så bra grejer. Dagen är dock inte slut än...


 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards