Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Sportlov - besök!

Av Herr och Fru Mysbralla - 6 mars 2011 11:45




På onsdageftermiddagen fick vi familjebesök från Örnsköldsvik. Älskade R:s syster med familj kom och hälsade på veckan ut, vilket vi tyckte var mycket skoj. 4 personer till i vår lägenhet på 77,5 kvm plus ett helt bohag i packning gjorde vårt hem till ett litet kollektiv. Man ska komma ihåg att finns det hjärterum så finns det stjärterum och vi hade massor med hjärterum vill jag lova.




Minsta kusinerna

      


Första dagen - Busborgen!

       

  

De verkar ha haft en skojig dag tillsammans på Busborgen. Jag hade inte möjlighet att följa med eftersom det var torsdag och arbetsdag för mig.





 
 
Ingen bild

stora

7 mars 2011 14:26

Vilken härlig snor bubbla Liv gör.
Hälsa William att han är modig som vågar klättra så högt.
Lilla kusin börjar växer snabbt också.

Herr och Fru Mysbralla

7 mars 2011 17:30

Det blev två snorbubblor till slut.
W är ju en stor kille med både mod och humor. Lilla L har växt om sig helt sedan jag träffade henne sist.

 
Ingen bild

mormor

7 mars 2011 17:53

Ja man kan blåsa bubblor av mycket,finns lite likhet mellan tjejerna,och va söt Willim är,tjejer passa er!Va tuff han är som törs klättra så högt,verkar va ett kul ställe.

Herr och Fru Mysbralla

7 mars 2011 19:09

Ja, Rogers sida tycker också att tjejerna är lika varandra, men jag har svårt att se det.
W är en riktig charmknutte!

 
Ingen bild

stora

7 mars 2011 20:50

Då åker vi på Leos lekland eller Bus planeten när du kommer hit nästa gång mamma. Där får alla, stora som små leka tillsammans. Gratis för vuxna dessutom.

Herr och Fru Mysbralla

8 mars 2011 08:14

Toppen! Då har ni en dejt inplanerad.
=)
Busborgen här i Västerås är också gratis för vuxna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards