Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

GOD JUL

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 december 2009 11:33


 

 

Det är något jag önskar Er alla.



Jag tror att min jul blir fin och mysig bland mina närmaste och kära.

Jag och Älskade R har varit ett dygn hos min mor och bara tagit det lugnt med god mat, skvaller och skratt.


Idag blir det att göra lilla stan i Sollefteå lite snabbt för att sedan luncha med pappsen och byta julklappar.


Vi styr sedan vår Passat vidar mot Örnsköldsvik för att mysa lite middag med Älskade R:s familj. Lille W ska få sina julklappar och vi hoppas att han vill öppna dem idag trots att julafton är imorgon.


Kvällen slutar med att vi når vårt resmål Umeå, närmare bestämt familjen Näsström. En skön kväll dagen före julafton med nästan alla som vi ska fira jul med. Två personer saknas ikväll, men de kommer till oss på julaftonsmorgon så vi kan göra sällskap till kyrkn och julkrubban.


Kör försiktigt om Ni ger Er ut på vägarna. Det ska vi göra.

Många varma kramar och julhälsningar från mig.


En speciell hälsning till dig E. Jag hoppas din jul blir bra till slut och att lilla Taala mår bra.





 
 
mor

mor

23 december 2009 16:07

Ja vi hade jättetrevligt igår synd bara att jag skulle iväg å jobba ,som inte blev så långvarigt tack vare flunsa.Som det känns nu vill jag bara sova ,men krama alla ifrån oss i Ingersta och önska alla en riktigt god jul.

http://noema.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

23 december 2009 19:57

God jul A & R! :)

 
Ingen bild

stora

23 december 2009 20:03

God jul på dig med. Nu sitter vi och väntar på er.

 
Ingen bild

Annika

23 december 2009 22:35

Till Mor: Jag håller med. Krya på dig nu och god jul!

 
Ingen bild

Annika

23 december 2009 22:37

Till Karin: Tack detsamma! Njut av härlig ledighet och storhelg med allt vad det innebär!

 
Ingen bild

Annika

23 december 2009 22:38

Till Stora: Nu är vi framme! Korven smakar gött!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards