Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 mars 2012 13:25



Med det härliga vårvädret kommer också träningslusten åter. När jag plockade fram min pulsklocka och sändarbältet visade det sig att klockan inte funkade särskilt bra. Displayen slocknar ibland och/eller känner inte av min puls. Jag bytte batteri i oktober tror jag, så det borde inte vara det som är felet. Jag hoppas åtminstone att den är trasig för då måste jag ju köpa en ny pulsklocka. Jag har för närvarande tre modeller som jag funderar på.

Klicka på länkarna så får ni information om dem.

Tyck gärna till om dem så jag får lite åsikter om klockorna och deras funktioner.


Garmin Forerunner 110, Dammodell

Forerunner® 110, Dam


Suunto Quest


Polar FT60




Av Herr och Fru Mysbralla - 23 mars 2012 13:13



VÅREN ÄR PÅ VÄG!


Nu har vi haft strålande sol i flera dagar. Snön smälter bort som aldrig förr. Det känns underbart att det är ljust tidigare på morgnarna och längre på eftermiddagarna.


Liv har upptäckt vattenpölar och tycker de är fantastiskt roliga att gå och springa i. Igår tog vi på henne lämpliga kläder också fick hon gå ut på gården och stampa och skutta i de tre skitiga pölarna hur mycket hon ville. Hon tog det först riktigt försiktigt, men allt eftersom gick benen och fötterna snabbare och snabbare. Det slutade naturligtvis med att hon föll ner i en av pölarna och då var det minsann ännu skojigare. Det var bara att lyfta in henne med de blöta och skitiga kläderna, ta av henne dem och ställa henne i duschen. Duscha är också en av hennes favoritsysslor.


Vi hade dock inte full koll på allt. Imorse när Liv skulle iväg till förskolan visade det sig att hennes stövlar var alldeles blöta efter gårdagen. Nu behöver vi köpa in ett par stövlar till. Vad tror ni om dessa?


McKINLEY
STARDUST STÖVEL Praktisk stövel med löstagbar innersula. Juniorstorlekar.





Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards