Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Herr och Fru Mysbralla - 11 februari 2012 20:18



 Min familj


 


      


   

-Men ge dig nu, mamma! 


3 dagar innan prinsens ankomst!

 


 

Av Herr och Fru Mysbralla - 11 februari 2012 19:58



Så var det dags att trimma frisyren på mig. Jag önskar att jag vore i Västerås där min "egen" superbraiga frisör finns. Hon jobbar på salong Kloak och är helt enkelt skicklig som tusan. Nu har jag ju flyttat (igen) och det är alltid lika jobbigt för mig att försöka hitta en ny frisör som jag ska trivas med.


I torsdags när salongen jag hade valt ut hade drop-in på morgonen åkte hela familjen Mysbralla iväg dit och stegade in med syskonvagn och dunjacka. Vi tog upp nästan hela salongen. Både jag och Liv blev klippta, men jag är varken nöjd med mitt hår eller med Livs hår. Nästa gång får jag tajma min klippning med besök i Västerås och Livans hår klipper vi nog själva ett tag framöver.


Liv var i alla fall superduktig under klippningen. En tjej klippte henne och en annan höll henne intresserad av olika prylar så hon satt still och tittade åt rätt håll.


   




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards