Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Frånvaro!

Av Herr och Fru Mysbralla - 4 maj 2012 12:52



Jag vet att det är längesedan bloggen uppdaterades. Jag har egentligen massor med saker att blogga om, men för närvarande är jag så stressad så jag knappt kan tänka längre än någon timme framåt utan att slå på turbo-Annika.


Turbo-Annika kanske låter som något positivt, men så är inte fallet. Jag blir hyper på alla sätt och vis samtidigt som jag blir låg och det lilla tålamod jag har försvinner. Känslan i kroppen kan beskrivas som att blodet rusar omkring och jag har noll kontroll.


Tårarna bränner bakom ögonlocken och jag hittar alla mina fel och brister samt några till. Till slut tappar jag all kraft och energi och känner mig helt tom. Jag får sedan en överväldigande känsla av att vilja fara iväg och bara vara för mig själv...





 
 
Ingen bild

stora

4 maj 2012 19:01

Tror inte du är särskilt ensam om någon av dessa känslor. Att få krypa undan ibland är ett måste, speciellt när det finns barn med i bilden. Prova att be om hjälp med saker som du är stressad över. Skriv upp dom på en lapp och pricka av dom eftersom.

 
Ingen bild

Birgitta i Västerås Hamre

4 maj 2012 20:32

Annika !!!!! :):):):):):)
Glöm aldrig bort att du är bra som du är. JAG TYCKER OM DIG SOM DU ÄR :):):):):):):):):):) Som mamma är du bäst ingen kan vara som du är massor medvarma kramar Birgitta i Västerås Hamreskolan

 
Ingen bild

mamma

4 maj 2012 20:48

Du är så bra som du är,behövs inget mer.

 
Ingen bild

Helene

6 maj 2012 15:03

Stackars lilla dig, låt Roger sköta om dig och familjen, livet går upp och ner ibland men det går över. Många bamsekramar från Heléne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards