Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Herr och Fru Mysbralla - 2 december 2011 18:53


Jag beställde ju en lite finare mammablus från mom2mom att ha på mig på jul och nyår. Döm om min förvåning när jag hämtade ut paketet och det var otympligt som sjutton. Jaja, tänkte jag, de packar väl som de vill. Paketet var adresserat till Petra Eriksson och jag heter ju även Petra. Det är det första namnet av mina tre så ibland hos läkare etc ropar de upp Petra Eriksson. Jag var inte så förvånad.



Jag visade det konstiga paketet för Älskade R som undrade om det verkligen var till mig. Jag började titta lite noggrannare och såg att det var fel adress och det var fel avsändare. Jag kunde plocka fram en följesedel utan att varken öppna eller förstöra paketet och där visar det sig att det är någon form av fiol i paketet.


Det var bara att gå tillbaka till kiosken och hämta mitt paket. Det fanns där och blusen låg i en liten påse, inget paket.


Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards