Familjen Mysbralla

Alla inlägg under juni 2013

Av Herr och Fru Mysbralla - 7 juni 2013 05:43


Dags att börja använda bloggen igen kanske...


Jag tycker ju själv att det är superroligt att läsa mina närmastes bloggar så jag ska ta mig i kragen och se vad jag kan åstadkomma. Detta inlägg sker nu på morgonen kl. 05:44. Jag hade tänkt ta det mellantidiga tåget kl. 06:01 till Sundsvall, men jag softar lite på morgonen och tar det som går kl. 06:43 istället. Jag jobbar längre dagar nästa vecka och veckan efter det istället då jag ska stanna över natten mellan arbetsdagarna.


Det har hänt en massa sedan sist. Jag vikarierar lite i Sundsvall på logopedmottagningen där, har vikarierat här i Ö-vik på den logopedmottagningen, har skrivit på kontrakt för lokalen till min egen verksamhet som startar i höst, varit med på budgivning för ett hus, skaffat kajplats till båten, blivit moster till Alfred, varit på en massa möten, njutit med familjen ute i solen, gått utbildning til ledare i spinning på Friskis & Svettis i Ö-vik mm.


Jag bjuder på lite blandade bilder innan jag fortsätter att göra mig klar för denna lååånga dag.


       

Teaterapan är igång!


                       


                 



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards