Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 december 2010 00:42





Efter babysimmet vankades det lunch för oss alla. Liv somnade direkt efter maten och sov i bilstolen ett bra tag. När lunchen var uppäten tog Älskade R en powernap för att ladda inför sitt roddpass medan jag ringde upp min fina vän J för att meddela ungefär när jag och Liv skulle dyka upp på stan.


Det blev lite shopping och fika med J och hennes goa mamma. Liv hade turen att få mysa hos tant K. När vi kom hem igen var det matdags för oss alla igen och sedan packade vi snabbt in oss i bilen för att ta oss till Geijersgatan och pyssla med våra vänner. Lillskruttan var som vanligt den alla blev gladast av att träffa. Jag och Älskade R gick nästan obemärkta in i lägenheten, humpfh!


Värdparet hade förberett ett mycket roligt, men tids- och tålamods-krävande pyssel: KULPYSSEL! Egentligen borde jag visa vår skapelse, men jag skäms för mycket. När jag eller Älskade R har åstadkommit en bättre kula kommer en bild. Det lovar jag. Vi tog med kameran för att kunna föreviga den mysiga kvällen, men det hjälper ju inte om man lämnar minneskortet hemma. Därför blir detta ett inlägg utan bilder.


Jag lånar därför en bild från nätet. http://www.hvahantverk.se/Hantverk/jul.html



Klockan var närmare 01:00 när familjen Mysbralla stegade in i sin egen lägenhet efter en mycket rolig, mysig, trevlig och varm kväll.


Tack alla!


Efter en lördag i full fart var det en vansinnigt trött Annika på söndag-morgonen. Tack Älskade R för att du och lillskruttan myste själva på morgonen så jag fick mig lite mer vila.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards