Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Middagsfrid

Av Herr och Fru Mysbralla - 26 augusti 2010 07:48




Under lång tid har jag letat efter en sådan där tjänst där man kan beställa matkassar eller matlådor innehållande recept och varor till X antal middagar. Jag har naturligtvis hittat flera olika alternativ, men antingen har de inte haft leveranser till Västerås eller så har de varit för dyra enligt mig.


Nu har jag äntligen hittat ett alternativ att prova på. Jag har beställt 3-dagarskassen till starterbjudande 399:- och får den levererad till dörren måndag den 6 september efter klockan 17:00. Företagetet heter Middagsfrid och om du är nyfiken på det tycker jag att du ska ta en titt här! 


http://www.middagsfrid.se/



Vacker salladsbuffé 




 
 
Ingen bild

mamma

26 augusti 2010 19:23

Åh va spännande att höra hur det gått,synd att det inte va den 20 sep.

 
Ingen bild

Annika

27 augusti 2010 08:07

Till Mamma: Om vi gillar det och tycker det är värt pengarna kommer det en leverans även den 20.

 
Jossan

Jossan

2 september 2010 08:11

Heeej gumman

Hoppas allt är bra med er, tänker på er.
Kramar om

http://wellnessbyme.blogspot.com

Herr och Fru Mysbralla

2 september 2010 08:12

Det är fint med oss. Har tillbringat 4 dagar i Ö-vik. Kom hem igårkväll efter en lugn bilresa på 52 mil.
Nu ska här jobbas på rutiner, kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards